Перейти до основного вмісту

Знайомство з мамою коханого, або Не така страшна свекруха як її малюють

ілюстрація не відображає справжньої дійсності того, що пережила автор))))
Від цього відчайдушного кроку (знайомство з жінкою, що виростила і виховала мого чудового  коханого) я втікала як могла. 


Ні, не те, що я страшенна боягузка, так лише, боягузка напівкровка)). Однак день, коли мала стати перед ясними очима мами моєї близької людини неминуче настав. Забігаючи наперед, скажу, що фігня оті всі гламурно-журнальні поради, які кожна з нас зачитує до дірок і пише шпаргалку з іменами усіх родичів гарбузових до третього коліна коханого, сподіваючись сподобатися Їй, мамі коханого! Всі надії варто покладати лише на інтуїцію, як банально це б не звучало. Так-так, саме оту «чуйку», що віками не підводить жінок. Ще з тих часів, коли відважні чоловіки бігами за мамонтами і іноді плутали печери, де на їжу чекала родина.

Про те, що матері ревниво ставляться до обраниць їх синів, думаю, нагадувати не слід. Це усім відомо як 2х2 (ну, хто знає табличку множення). Я ретельно, за два місяці до знайомства з мамою милого проштудіювала купу гламурної літератури, черпаючи секретні знання майстерності «Сподобатися Їй». А перед дверима квартири добросовісно забула навіть імʼя мами коханого. А перед цим же мантрою повторювала Тамара Тарасівна, Тамара Тарасівна, Тамара Тарасівна…

Медитація з постійного повторювання її імені не допомогла. Тому перед тим, як переступити поріг квартири жінки, що виховала для мене коханого – забігла до аптеки по заспокійливе. Собі. Давненько його не пила. Хух, ніби стало легше. Навіть щось аж веселенько ніби. Цікаво, чи законне заспокійливе мені продали?..
І от дзвінок. Слова його мами «Ну нарешті!»  відразу заспокоють і я розслабляюся, включаю посмішку на обличчі, вітаюся. Тамара Тарасівна тримає на руках величезного кошака (о, коти, моя слабкість!). Після недовготривалого знайомства мама коханого на годину залишає нас самих. Плюс їй за це. Тому, мами обраниць ваших синів, беріть приклад: не накидайтеся відразу на дівчаток, засипаючи запитаннями (вони ж від хвилюваня тремтять як осинові листочки!). А дайте час прийти у себе, оговтатися, звикнути, розслабити.
А далі запитання з уст Тамари Тарасівни виривалися поволі. І у мене мало не відвисла щелепа, коли раптом збагнула, що оця жінка з красивими рисами обличчя навпроти хвилюється не менше за мене! Коли ж дізналася, що вона ще й обирала для мене мої улюблені фрукти і торт – все, я підкорена).


Висновок: майбутні свекрухи не усі стерви, що намагаються знайти у обраниці свого сина недоліки і пхнути носом. В усякому разі, мені пощастило. До речі, ще один плюс, мама мого коханого жінка сучасна і вільно користується інтернетом. Тож, Тамара Тарасівна, якщо Ви це читаєте, зізнаюся: Ви класна, дякую, що виховали хорошого сина)). 

Популярні дописи з цього блогу

Дешева аптечна альтернатива дорогим кремам для обличчя

Аптечні креми чудесно рятують від зморшок, а крем від геморою позбавить мішків під очима. 

Супер простий засіб від зморшок під очима

Олія жожоба і мигдальна олія – це все, що потрібно, аби розгладити дрібні зморшки під очима, позбутися темних кіл і слідів втоми.

Рецепти проти зморшок

Старіння шкіри обличчя, як в іншому і усього організму, процес безповоротний. Зупинити його не можливо але уповільнити цілком реально і чим в ранньому віці ви почнете про це піклуватися тим довше будете остоватся молодою і привабливою.